Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 2.4 JTD от 10v на 20v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 2.4 JTD от 10v на 20v

    Здравейте колеги,

    Интересуваме следното, имам алфа 156 2.4 от 99-та.Видях че има мулти джет двигатели (20v) на 2.4 дизел и искам да знам дали цилиндровата глава с клапаните ще пасне. Другото което е, буталата трябва ли да се сменят тей като знам че при мулти джета имат 4 "легла" вместо 2.
    Алфа 156 2.4 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от Niki156JTD Покажи съобщение
    Здравейте колеги,

    Интересуваме следното, имам алфа 156 2.4 от 99-та.Видях че има мулти джет двигатели (20v) на 2.4 дизел и искам да знам дали цилиндровата глава с клапаните ще пасне. Другото което е, буталата трябва ли да се сменят тей като знам че при мулти джета имат 4 "легла" вместо 2.
    Ти си отговори.
    Ами управлението?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      За да направиш от 136 магарета 210 магарета се иска много повече от една кратуна... Де да идваше само от броя клапани разликата...

      Comment


      • #4
        за пасването така или иначе с преправяне ще пасне но оттам на сетне става интересно и то много интересно .... вчера в клубния умувахме над тоя въпрос....
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Па то само блокът е един и същ. Другото ...
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            По въпроса за управлението... ако се направи ремап със параметри от мултиджета би трябвало да стане. Но ако освен главата вдигателя е един и същ може да стане 1 интересен проект. Колата е добре мн сам доволен но вече сам и свикнал и дето ще трявба да я продавам, я се продаде я не и после пак да наливам пари в няква щайга за мен няма смисал. Незнам ако някой има представа, да го мислим. А вдигателя на мултиджет 2.4 колко праи струва някой знае ли? Да си направя сметка дали не е по изгодно да сменям цялото чудо или не.
            Алфа 156 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Със старата електроника никога няма да постигнеш ефекта (при еднакъв сетъп на железата) като с новата. Просто защото при старата липсват редица функции.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Като казваш електроника, имаш предвид чипа или жици, сензори и т.н.
                Алфа 156 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Сензори, еку и т.н.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Ясно, но ако намеря донор ще стане ли? И имам един друг вапрос виждам че ги разбираш алфите... моя вдигател има EGR система (тази която връща изгорелите газове обратно). И един познат ме посаветва да я махна и да запуша отворите. Освен да прецакам нещо по двигателя, някакви резултати ще постигна ли? Аз пробвах да го махна минала седмица ама болта яко е заседнал и се отказах.
                    Алфа 156 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Затапването на ЕГР води до:
                      1. повишаване на температурата на изгорелите газове респективно и на температурата в горивната камера в такт сгъстяване
                      2. предотвратяване на образуването на въглеродни отлагания (нагар) в смукателния колектор, клапаните, и буталата.
                      3. пълнене с повече прясна работна смес спрямо режимите когато ЕГР е бил отворен
                      4. увеличаване на NOx (азотни окиси) изхвърлени в атмосферата
                      5. и др. второстепенни положителни и отрицателни резултати
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Интересно. Освен това че повече прясна смес ще влиза в камерата друго не виждам. Но, казваш че ако се махне ЕГП-то ще се повиши темературата в камерата но мойто кола при нормална операция невдига повече от 75С но не съм сигурен дали това е нормално или е нещо от термостата, макар че той си работи нормално. Разбрах че клапана който контролира изпускането на газовете работи със налягане. Ако просто махна малкита трабичка която излиза от клапана и води до модулатора, ще държи ли клапана постоянно затворен?
                        Алфа 156 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          За затапването на ЕГР има огромна тема, която дори търсачката намира лесно...
                          На мен ми е интересно защо се повишава температурата на изгорелите газове, че и в тракт сгъстяване, както е казал oem..? За изгорелите газове може би логиката е, че има някакви мизерни допълнителни такива, които иначе биха минали през ЕГР-а наобратно, или..?

                          Comment


                          • #14
                            Става по горещо защото влиза повече пресен въздух и съответно има по чисто горене , (аз досега четох в нета) и като температурата, там колко беше 2500Ф или нещо такова и се образуват НО газове... все тая химията не ми е силна страна. Но не ми се занимава да го свалям това чудо щото е игра. Пък ако мога да го де-активирам и да стой клапана постоянно затворен много по добре ще е. То връща изгорелите газове тозно за това че има по малко пресен въздух ( изгорелите газове не са възпламеняват) и така не дава на температурата да се повиши и да се образуват повече НО емисии. Поне до колкото разбрах :P
                            Last edited by Niki156JTD; d.m.y г., 17:01.
                            Алфа 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • #15
                              На този мотор няма проблем да се затапи. Няма да се повиши нищо кой знае колко. Има двигатели конструирани да работят с висок процент на рециркулация на отработилите газове. И при някой от тях се налага след затапване да се направят някои промени и по горивните таблици за да избегне повишаването на температурата прекалено много. Тъй като мотора е настроен да работи с функциониращ ЕГР.

                              Можеш да го затапиш, няма да има проблем, ще усетиш колата малко по-пъргава
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X